2012-05-28

Zoef de haas



Met 1 zo'n plaatje kan mijn weekeind eigenlijk al niet meer stuk. Simpele ziel die ik ben.

Fysiek was het wel een beetje afzien. Buiten 28 graden en dan 6 uur in een hal met nog een paar duizend man. Als "brutale hollander" gegroeid in de rol van water-regelaar, ook voor de invalide die naast ons achter het veld zat.
Voor het eerst ook dat ik met fluitende oren uit een hal kwam. Wat een takkeherrie kunnen vooral die Bulgaren maken. Geen fijn publiek trouwens, die Bulgaren. Eerder "voetbalpubliek", zootje ongeregeld. Ik heb wel eens geglimlacht om collega's in Nederland die met oordopjes liepen, terwijl het helemaal niet nodig was. Dat was dus en stukje gebrek aan ervaring mijnerzijds. Kleine uitbreiding van de uitrusting: iPod met afsluitende oordopjes mee.

Verder was het weer gezellig met de andere amateurfotografen uit Wiesbaden, multi-culti am Main. Gregor (ouders pools), Hans (ouders nederlands) en Yunus (ouders turks). Een massage therapeut, een IT-er en een politieman schieten er lustig op los.
Naast de officiele fotograaf van dienst weinig anderen gezien. De TV was er natuurlijk en dat is het enige dat telt. Stilstaande beelden zijn zo vorige eeuw.

Nog een paar meer plaatjes van mij zijn hier te vinden.
Ter vergelijking, de fotografe-van-dienst vindt je bv. hier, hier en hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten