2012-05-18

Een dagje (s) mens

In mijn geval op vrijdag een rondje kasteeltjes maken en wat wandelen in het groen, dit keer iets verder weg bij de Moesel. Een ritje langs oude A-locaties. Je komt hier wel meer van die hopen oude stenen tegen, zeker als je langs een rivier gaat. Voor iets wat nog een beetje leefbaar lijkt moet je toch iets verder. Voorspelling 17 graden, bewolkt en regen. Alles gehad, maar ook nog wat zon, dus ik mag niet klagen.

Het nadeel van dit soort dagen is dat meer mensen op hetzelfde idee gekomen zijn.  Niet alleen mensen, ook motorrijders. Dat fenomeen werkt precies andersom als bij ons. Bij ons ben je op de dijk langs de rivier je leven niet zeker, hier zijn het juist de wegen in de bosrijke heuvels weg van de rivier waar je goed op je tellen moet passen. Op mijn winterbandjes kon ik dat maar beter laten...

Mijn fout was dat ik als laatste stop Cochem had gepland. domdomdom.
Dat is dus een soort Valkenburg aan de Moesel. Ondertussen regende het gewoon, verder was er niets te doen, dus iedereen, iedereen ging daar rond lopen soppen. In zo'n trieste "laten we eens gezellig weggaan" omgeving zou ik nog niet dood gevonden willen worden. Van sociale druk heb ik ook even geen last, dus afvinken, gasgeven (als mogelijk) en gelijk weer wegwezen om nooit meer terug te komen.



Fraaie locatie voor de broodnodige pitstop




Fenomenale ligging




Chateautje Cochem nog even geklikt, maar veel wordt het niet in die zeikregen



100% crop van net voor het kasteel: de mietjes schuilen en ja, ik had m'n sportkanon bij me



Geen opmerkingen:

Een reactie posten