2012-05-27

Shooting with the stars

Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar ik mag hier in Frankfurt toch foto's maken bij de World League Volleyball. Nu krijgt jan-en-alleman hier een perskaart bij gebrek aan beter, maar dat kan mij niet zo bommen. Misschien ben ik hier wel een knuffel-hollander, who cares. De kans om een aantal topteams te fotograferen laat ik niet liggen.
Met mooi pinksterweer zit ik dus een stevig deel van de tijd binnen, peentjes te zweten met m'n vette kadaver. Kansloos in de strijd om de weinige resterende zuurstof-moleculen. In de pauze een broodje Rostbraten en een bier. De catering voor het gewone publiek en de persvoorzieningen zijn hier echt ronduit klote vergeleken bij Nederland.

In wat ze hier de perskamer durven te noemen staat gewoon een krat spa blauw lauw te zijn. Die sleep ik aan, want mijn duitse collega's durven dat niet. Die pissen ook bijna in hun broek als ik tussen de wedstrijden een biertje drink. Zie je het al voor je, ik degene die brutaal ben? Das Unterschied.

Ik heb voor de leut een shirt van de Deutsche Mannschaft gekocht. Volgend weekeind weer even in het land om plaatjes te schieten bij het Nederlands team. Kijken of we de boel daar een beetje op stang kunnen jagen :-)











Nog een paar verschillen in stijl







Deze laatste Argentijn laat je dus gewoon even met rust na zo'n zware verliespartij tegen Deutschland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten