2011-12-04

Licht en donker


het een kan niet zonder het ander

4 opmerkingen:

  1. Bijzondere plaat.

    Was het licht in de hal deels uitgevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een onderdeel van het "Format" of het "Protokol" bij onze oosterburen. Donkere hal en 1-voor-1 komen de dames op in de spotlight vanuit de catacomben. Met grut aan de hand natuurlijk, want dat schijnt te moeten tegenwoordig...

    Ik stond in mijn onwetendheid natuurlijk weer helemaal verkeerd, maar zo is het toch ook een aardig plaatje geworden.
    (vrijdag-op-zaterdag even 700km gereden om mijn fotospullen thuis op te halen)

    Toch handig zo'n lage waterstand in de Rijn. Hebben die duitsers er toch maar weer gratis 1.8 ton knalstof bij voor oud-en-nieuw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel aardig plaatje! Oftewel: een prachtige plaat. Heel apart. Zo, kijken of ik deze reaktie geplaatst kan krijgen, valt meestal niet mee op blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks Apiedapie.
    Had ik ook van gehoord, dus ik heb gelijk alle deuren open gezet hier. Tocht lekker door...

    BeantwoordenVerwijderen