2012-02-19

Het pauze bandje

"The Band, Let's put the band back together"
Eindelijk eens goede swingende muziek in de hal.







Maar dan laten ze gewoon de TL-balken aan, omdat elders in de hal de leukste carnavals-outfit verkozen moet worden (dat heerst hier nogal, kamerbreed). Dat is dan weer een beetje jammer. Met "licht uit, spot aan" had ik hier toch graag wat fraaiers van willen maken.
(Ik zat al in m'n eentje laag op m'n knietjes midden in de hal en dat is voor mijn doen al heel wat. Commentaar van enkele andere sportfotografen "we zijn hier om volleybalplaatjes te schieten, ja"...)

2 opmerkingen:

  1. Optredens schieten onder TL-buislicht levert nogal "klinische" platen op. Maar ook haarscherpe.

    Zo krijg ik het met mijn podiumplaatjes echt niet voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die trombone heb ik niet voor niets die achtergrond gekozen :-)
    Dat klinische werd hier ook nog eens geholpen, doordat alle muzikanten kennelijk hadden afgesproken om alleen met hun vingers en lippen te bewegen. Een beetje inleving of expressie was ook bij dit licht niet te vinden...
    Maar wel scherp.

    Ben benieuwd hoe ik het er in het donker van af zou brengen. Lijkt me wel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen