2011-10-30

Keeping it simple




5 opmerkingen:

  1. Straks groei je nog uit tot de Mondriaan van de volleybalfotografen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Glaswerk, weer een beetje aan de beterende hand?

    "reductio ad absurdum" heb ik altijd al een fraaie term gevonden.
    De professional had het over een ideale plek voor stockfoto's. Mondriaan zou zich omdraaien in z'n stoel... Eens kijken of ik je vanavond een andere naam kan ontlokken :-)

    Die laatste plaat vind ik wel grappig.
    Die punt van de schoen is wel leuk, maar de lijnen maken het af. Ik heb de foto een heel klein beetje gedraaid om die witte lijnen exact haaks te laten lopen.
    en nu klopt er iets niet meer volgens mijn hersenen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een beetje aan de beterende hand?

    Nope, ik zit op dit moment brak in de lappenmand. Van het een komt het ander, zo verdomde zout heb ik het nog niet gegeten.

    Eens kijken of ik je vanavond een andere naam kan ontlokken

    Laat maar komen, ouwe Brombeer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker uitzweten dan maar Glaswerk.
    Plaatjes die je dat kunnen uitlokken staan er al while we speak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. chips, niet ver genoemd back-ge-spaced...

    BeantwoordenVerwijderen