2012-03-31

Verkast, new room with a view


Zat ik eerst full service in Niedernhausen in een Ferienwohnung, nu zit ik in Wiesbaden zelf.
Ja, dit is inderdaad iets wat ik kan zien aan de achterkant, en ja, hier moet ik alles weer zelf doen. Dat heb je met de stad. De oude woning zelf is echter heerlijk ruim en licht. Daar hou ik van.
Nadeeltjes zullen er ook zat zijn. Een aantal staan er al op de radar. Ik heb bv. de goedkope aanplakrand van de keukentafel al gemold, de douche is niet zo en ze hebben hier een "Tchibo Cafissimo". Een soort nep Nespresso zullen we maar zeggen. Zo'n commerieele voetzoeker die maar niet van de grond wil komen.
Whatever, nieuwe locatie, nieuwe mogelijkheden.

2 opmerkingen:

  1. Je zit in elk geval dichtbij het hospitaal mocht het met de self service niet goed lukken ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat betekent dat ik daar dan ook eerst self moet komen kan dat nog flink tegenvallen :-)
    Aan deze kant daarvan zit ook de parkeergarage voor m'n auto en een leuk wijnzaakje met tien strekkende meter Grand Cru's...

    BeantwoordenVerwijderen