2011-08-21

Beachvolleybal is toch niet helemaal mijn ding


Het ligt gewoon aan mij.
Als de interesse er niet is, dan komen de goede plaatjes ook niet.
Wet van meden en perzen.
Dan doe je de moeite niet om de hindernissen te overwinnen.

Hindernissen zijn er zat daar in Scheveningen. Chaotische achtergronden te kust en te keur. Daarnaast heb ik geprobeerd om met "uni-wb" en "expose to the right" te werken, helaas met niet zulke beste resultaten. Blijkt dat dat programmaatje waar ik mee werk er niet mee om kan gaan, de makers vinden dit maar niks. Als het nog gekker wordt ga ik toch weer eens serieus naar Lightroom kijken...

Er zit soms nog wel iets tussen dat oppervlakkig gezien door de beugel kan, maar bij mij wil het tevreden gevoel niet echt opborrelen...





Een hele tijd geleden zei knutsel al eens "het begint op werk te lijken".
Misschien heeft hij daar wel gelijk in.
Heb ik de variaties nu wel gezien en jantje en pietje al in alle standen op de plaat gezet en vind ik het nu niet leuk meer. Bij beach volleybal is die limiet natuurlijk veel eerder bereikt, want het is gewoon een saai kijkspelletje met beroerd weinig variatie.
Fysiek heel zwaar, dus om de teams te tellen die tijdens dat zware werk ook nog een keer hun ogen en hersens kunnen blijven gebruiken heb je echt de vingers van 1 hand niet nodig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten