2011-11-14

Vastgepind achter de lijn,,,

en dus zwaar de tering erin bij m'n afscheidspotje. Kon geen kant op.
Wijchen, gat-aller-gaten werd geroemd om de inzet van de vrijwilligers en het enthousiaste publiek. De vrijwilligers konden de vloer niet plat geplakt krijgen, het was gewoon een schandalig mollenveld. Het publiek was teveel voor de hal. Niemand kon een kont keren, laat staan er naar kijken. Al krijg ik geld toe kom ik daar nooit weer.

Een officiele fotograaf werd er bijna op z'n gezicht getimmerd toen hij vanaf de vip-tribune wat plaatjes wilde schieten. Geen goed tijdstip voor mij om dat standpunt ook te gaan proberen. Alhoewel het best leuk is om een dronken vip te verbouwen..

Gelukkig kon ik iedereen goed in de kont kijken en ander saaie plaatjes schieten.



gaap


dit cropje is dan wel weer aardig, alhoewel de achtergrond niet echt meewerkt

2 opmerkingen:

  1. Retestrakke platen.

    Alhoewel het best leuk is om een dronken vip te verbouwen

    Ik kan me er iets bij voorstellen ouwe Brombeer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe zou jij je voelen als je voor de wedstrijd al drie keer van een tafeltje werd weggestuurd door de "Crew" terwijl je je bakkie troost probeerde te drinken?

    geen idee trouwens dat dit de officiele kleuren van Slovenie waren...

    BeantwoordenVerwijderen