2011-01-11

Het is net werken



 

3 opmerkingen:

  1. gevonden!

    nu eerst even een stokbroodje smeren

    groet,

    hippo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gevalletje wedden op meerdere paarden, waarde hippo.
    Een aantal zeer gewaardeerde vkbloggers bleek deze locatie gekozen te hebben. Knutselsmurf zijn opmerkingen inschattend vermoedde ik hier een gaatje. Getest, resultaat zoals verwacht, problemen doorgegeven.

    Tipje van de sluier. Zoals ik het inschat nav uitspraken is volgens knutsel de wereld zoals hij denkt dat ie is. Ook in de it een garantie om er net naast te tikken.

    Ik ben een beetje van de tegenpartij, dus als iedereen zegt "je moet naar Wordpress, dat is het beste" dan is dat voor mij bijna een reden om het niet te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het andere pad kiezen, dat heeft wel wat,
    daar had ik het gisteren met vrienden nog wat uitgebreider over in de trein van Maastricht naar huis. Eén van mijn beste vrienden (eigenlijk een soort broertje, ken 'm vanaf mijn vierde) ging vroeger als enige van de groep (we kennen elkaar allemaal al oneindig lang) een andere kant op, vaak letterlijk op een kruising tijdens een wandeling als we ergens waren. Ik had er vooral bewondering voor, omdat ik zelf veel meer een kuddedier ben. In ieder geval kwamen we elkaar altijd weer tegen. Gelukkig.
    Zo ook gisteren met diezelfde vrienden.

    groet,

    hippo

    BeantwoordenVerwijderen